Hero

HelpDesk

HelpDesk je aplikace sloužící k evidenci požadavků v rámci společnosti. Ať již se týkají objednávek, cenových kalkulací, nebo problémů s hardwarem či softwarem, přehledné zadávání, kategorizování, sledování i archivování průběhu vyřizování jednotlivých požadavků přispěje k jejich efektivnímu řešení.

Aplikace pro evidenci požadavků

Požadavky zadané do systému HelpDesk lze kategorizovat dle mnoha kritérií. Každý požadavek se pošle e-mailem na administrátora, který ho přímo z e-mailu může přiřadit k vyřešení kompetentní osobě. Veškerá komunikace mezi řešitelem a dotazovatelem probíhá na úrovni mailové korespondence, která je vždy automaticky zařazována k danému požadavku – tím vzniká diskuze nad daným tématem. Jakmile je požadavek uzavřen, archivuje se. V celé databázi HelpDesku je možné fulltextově vyhledávat, a proto se z ní postupem času stává i firemní knowledge base.

Základní vlastnosti

  • zadání požadavku
  • nastavení priority (top, high, normal, low)
  • přijmutí, delegování (v rámci pracovní skupiny, týmu) nebo zrušení požadavku
  • sledování stavu prostřednictvím notifikací
  • odeslání zprávy autorovi (e-mail s kompletní informací o požadavku)
  • kategorizace požadavků podle oblasti IT
  • přehledné řazení požadavků podle různých kriterií
  • sledování výkonnosti pracovníků HelpDesku
  • vytváření reportů

Helpdeskový systém lze snadno upravit podle požadavků a zvyklostí konkrétního zákazníka.

Reference

Obrázky

Pohled na požadavky podle aktuálního stavuOtevřený požadavek
Pohled na požadavky podle odpovědnostiNový požadavek

Pro více informací kontaktujte

Ing. Vít HlavaIng. Vít Hlava
vit.hlava@whitesoft.eu
+420 777 337 669