![]() | Ing. Vít Hlava vit.hlava@whitesoft.eu +420 777 337 669 |
HelpDesk
HelpDesk je aplikace sloužící k evidenci požadavků v rámci společnosti. Ať již se týkají objednávek, cenových kalkulací, nebo problémů s hardwarem či softwarem, přehledné zadávání, kategorizování, sledování i archivování průběhu vyřizování jednotlivých požadavků přispěje k jejich efektivnímu řešení.
Aplikace pro evidenci požadavků
Požadavky zadané do systému HelpDesk lze kategorizovat dle mnoha kritérií. Každý požadavek se pošle e-mailem na administrátora, který ho přímo z e-mailu může přiřadit k vyřešení kompetentní osobě. Veškerá komunikace mezi řešitelem a dotazovatelem probíhá na úrovni mailové korespondence, která je vždy automaticky zařazována k danému požadavku – tím vzniká diskuze nad daným tématem. Jakmile je požadavek uzavřen, archivuje se. V celé databázi HelpDesku je možné fulltextově vyhledávat, a proto se z ní postupem času stává i firemní knowledge base.
Základní vlastnosti
- zadání požadavku
- nastavení priority (top, high, normal, low)
- přijmutí, delegování (v rámci pracovní skupiny, týmu) nebo zrušení požadavku
- sledování stavu prostřednictvím notifikací
- odeslání zprávy autorovi (e-mail s kompletní informací o požadavku)
- kategorizace požadavků podle oblasti IT
- přehledné řazení požadavků podle různých kriterií
- sledování výkonnosti pracovníků HelpDesku
- vytváření reportů
Helpdeskový systém lze snadno upravit podle požadavků a zvyklostí konkrétního zákazníka.
Reference









Obrázky
Pohled na požadavky podle aktuálního stavu | Otevřený požadavek |
![]() | ![]() |
Pohled na požadavky podle odpovědnosti | Nový požadavek |
![]() | ![]() |