Hero

CITR

CITR je aplikace pro zpracování přiznání k dani z příjmu právnických osob. Umožňuje jeho rychlé, efektivní a profesionální vytvoření.

CITR je určený všem, kteří zpracovávají přiznání k dani z příjmu právnických osob; umožňuje jeho rychlé, efektivní a profesionální vytvoření. Současně aplikace ponechává uživateli stálou kontrolu nad prováděnými akcemi a poskytuje plnou podporu pro  integraci vlastních postupů, zvyklostí a znalostí.

Je určen jak pro jednotlivce, tak pro celé pracovní týmy, kterým přináší možnost sdílení dat, souběžné práce, kaučingu, integraci schvalovacího procesu a další.

CITR je systém, jehož jádro je tvořeno vícevrstvou technologií založenou na nejmodernější platformě MS SQL, která umožňuje pružné zpracování velkého objemu dat a současnou práci mnoha uživatelů.

Workflow aplikace

Založení období

  • při založení období (řádné/opravné/dodatečné) dojde k výběru šablony, která bude na dané období aplikována
  • šablona definuje způsob výpočtu jednotlivých řádků DPPO, pomocné výpočty (majetek, bezúplatná plnění, pohledávky, investiční pobídky, apod.), sekce syntetických účtů a směrnou účtovou osnovu; může tedy existovat specifická šablona pro banky, pojišťovny a další subjekty

Úprava účetních dat

  • následně proběhne import účetních dat, vč. kontroly jejich správnosti a úplnosti, s možností navázání předchozího období
  • provedený import je možné kdykoliv měnit/doplnit reimportem dat
  • poté, co jsou zdrojová data v aplikaci, může proběhnout:
    • úprava jednotlivých pomocných výpočtů automaticky navázaných na příslušné řádky DPPO;
    • a dále vyloučení na ř. PSZD/PZZD z AÚ či manuálně
  • vylučované částky mohou být zadány ručně nebo se mohou automaticky načítat z přiložených souborů (.xlsx)

Podpora týmové spolupráce

  • během zpracování DPPO pracuje celý tým s aktuálními daty, sdílí informace, může zasílat emailové notifikace ostatním členům týmu, využít nástroj pro kaučing, odesílat informace ze současného období do období následujícího a další

Finální výstup

  • kdykoli v průběhu zpracování DPPO, stejně tak jako po jeho dokončení, je možné přenést veškeré provedené úpravy do finálního excelu, který svým rozsahem odpovídá DPPO
  • v případě potřeby je možné postoupit zpracované období do schvalovacího procesu

Reporting

  • DNN 40/PSZD/PZZD/Ostatní řádky
  • Výsledovka (současné/minulé období)
  • Historie – výpis všech realizovaných uživatelských akcí
  • Checklist – co zkontrolovat, čemu věnovat pozornost v tomto a následujícím daňovém období
  • Poznámky – výpis všech poznámek zadaných ke všem SÚ a AÚ
  • Q&A – přehled dotazů a reakcí na ně
  • Rozšířený report – možnost snadného vytvoření vlastního reportu na základě potřeb a požadavků každého uživatele
  • CITR Excel a mnohé další

Off-line provoz

  • možnost snadné replikace dat z hlavního na lokální úložiště a zpět
  • zpracování DPPO v režimu off-line bez omezení funkcí
  • podpora  pro týmovou spolupráci i v režimu off-line

 

Reference

 

Pro více informací kontaktujte

Ing. Petr TitěraIng. Petr Titěra
petr.titera@whitesoft.eu
+420 777 342 352

V současné době pracujeme na vylepšené verzi tohoto unikátního produktu. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat.

Jméno: *Příjmení: *
E-mail: *Tel.:
Společnost: 2 + 6 =