Hero

Sedm osvědčených způsobů, jak ve firmě usnadnit komunikaci a zlepšit sdílení znalostí

Kdo z nás by nechtěl ušetřit si v práci několik hodin týdně? Řešení je snadné: příliš mnoho času trávíme neproduktivním čtením zbytečných e-mailů a neefektivní komunikací. Většina z nás každý den začíná předem prohraný boj s lavinou zpráv, která se valí do našeho inboxu. Každý zná, jaké to jo dohledávat informace nebo správnou verzi dokumentu v záplavě doručených zpráv.

Přestože má e-mailová komunikace své nezastupitelné místo, je její nadužívání ve vnitrofiremní komunikaci jedním z největších zabijáků produktivity. S využitím moderních nástrojů lze totiž spolupracovat mnohem chytřeji a efektivněji. Přijďte se podívat jak!

Ve spolupráci s IBM vás srdečně zveme na seminář, který pořádáme 26. března v Plzni. Pozvánku naleznete v přilloženém PDF a zaregistrovat se můžete zde.